söndag 17 februari 2013

Skyfall

Det är så vårigt här! Idag såg jag de första maskrosorna kika fram 

och jag kunde sitta utomhus i en timme imorse och läsa en bok i morgonsolen. Jag och Maggie tog tillfället i akt och åkte ut till Vauxhall till en liten 4-h-aktig gård för att klappa på lite djur.


Det här är min nya kompis, jag kallar honom Lancelot (jag måste ju följa temat)


Såna vackra ögon och fin färg


Fantastisk guldfärgad tupp. Funderade på om jag kunde packa ner honom i väskan och skicka honom till Åland....




Alpackan var inte så social....







Efter att vi hade fått vårt gosbehov tillfredsställt så vandrade vi runt i Vauxhall ett tag. Tydligen finns MI6 byggnaden här, men det var så himla mycket glasbyggnader överallt så vi missade den. Men den ser ut såhär, och det är den som är med i Skyfall


Men som sagt så fanns det en massa glasbyggnader i Vauxahll. Det är ett riktigt häftigt ställe om man är intresserad av arkitektur, nytt och gammalt blandas överallt.

Det här var ett annat spännande ställe som vi hittade... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar