lördag 23 februari 2013

Elephants

Vilka märkliga drömmar jag har haft inatt, jag kan inte komma ihåg mer än känslor och fragment, men jag tror starkt att de har något att göra med att det var så högljutt i korridoren inatt. Jag vill gärna få lite sömn (eftersom jag gick upp 6.30 för att hinna med bussen till Stonehenge), jag kom ändå hem halv 12 efter dans i Balham, men resten av korridoren kom hem kl 3 som en elefanthjord genom bakdörren (som är precis bredvid min dörr...). Men jag kanske kan sova lite på bussen.

Igår hände det inte så mycket. Promenerade i Richmond park. Kollade på "Say Anything" (Med John Cusack och hans boom-box). Dansade i Balham, men det var rätt tomt på dansgolvet. Jag dansade med alla sen gick jag hem. Om man frågar så säger de att man alltid dansar två danser med varandra i England, men jag har upptäckt att det hör till undantagen; det är bara om man känner varann eller om dansen gick väldigt bra som man ber om en till. Men som följare på ett nytt ställe så måste jag säga att en dans per gång funkar ganska bra, man hinner dansa med flera, men man kanske missar chansen till en riktigt bra dans om man bara har en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar