lördag 16 februari 2013

Fire!

Uuugh, vaknade av brandalarmet kl 03.30 inatt... Folk var inte glada (inte jag heller) men det var lite spännande när brandbilarna dök upp. Vi vet ännu inte vad som fick det att gå igång, men med tanke på att många hade varit ute och festat och just kommit hem så gissar jag på pårökt efterfest, eller möjligtvis plättar igen.

Nu är jag nästan klar med min uppsats i alla fall! Och vi läste Dr Jekyll & Mr Hyde till postmodern plunder; jag gillar verkligen gotik, måste ge mig på The Mysteries of Udolpho (Jacob, från Northanger Abbey!) nät jag har tid att läsa böcker igen. Nu är det i alla fall Reading Week = en ledig vecka! Så jag ska iväg till Wales, Cardiff på onsdag till the Doctor Who Experience och Torchwood locations! Hu, pengarna bara skramlar iväg, men jag har ju kul i alla fall, så man får väl se det som att det inte är bortkastade pengar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar