fredag 4 januari 2013

Rum nr 13

Huh, den här dagen har varit fullpackad. Det är lite svårt att hinna varva ner mellan allt som händer, och nu har jag tid att sitta här i 45 minuter (efter storshopping på Asda) innan det är välkomstmiddag - än är dagen inte slut!

Idag var det mycket info, men helt ärligt kommer jag inte ihåg så mycket. Jag behöver skaffa ett Oystercard var väl det som fastnade. och en bild av spaghetti... Min hjärna är som mos efter att ha slängts emellan infomöten och att träffa nya människor. Men det är verkligen ett internationellt gäng (fast mest Amerikaner och Australiensare) och folk verkar väldigt trevliga, även om många fortfarande håller sig inom sina betryggande grupper. Men det gäller bara tills på måndag, för då kommer resten av studenterna hit, och jag har hört rykten om att mitt college tydligen är partycolleget - vi får väl se vad som händer. Just nu är vi bara tre här i min korridor i alla fall.

Som det är just nu så är jag bara väldigt trött och skulle helst sätta mig ned med ett Doctor Who avsnitt för mig själv en stund, det r lite tungt att komma från lilla Kumlinge in i stora London. Men London är planen imorgon! De ska organisera ett Photo Frenzy - dvs vi har delats in i grupper om 6 pers och sen ska vi ut och följa en skattjakt genom London och samtidigt ta uppfinningsrika bilder. Men det är imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar