lördag 19 januari 2013

Have you ever been to a bar called Lloyd's?

Idag blev en lång ute dag. Först promenrade jag till Hammersmith - Fulham, det tog sin lilla tid (2,5 h) och marknaden var lite av en besvikelse; de sålde mest bara rå fisk. Och köerna var jättelånga! Så jag vandrade runt lite på bla HMV, sen träffade jag kusin Daniel i Tower Hill. Jag har aldrig åkt Underground själv, men det gick utmärkt, trots att jag behövde byta från District Line till District Line (Ja, jag har skrivit rätt). Så vi pubcrawlade runt the tower of London från 14-18 tiden och min generöse kusin bjöd mig på lunch. Vilka trevliga släktingar jag har! Och skönt att hänga med någon man kände efter gårdagens mindre roliga händelser. 
Hammersmith Bridge

Snökaos! :O

Jag önskar mig en sån dära TARDIS telefon... OBS att det är samma som är i  http://www.youtube.com/watch?v=y7JWY_oYlps

Pub nr 2. Lite makaber, hette Hanged, drawn and quartered....


Pub nr 3 - väldigt tysk...

Frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar