måndag 21 januari 2013

Cheese slicers and other essentials

Jag har fått lite klagomål på att jag inte är med i tillräckligt många bilder, så nu kanske ni får ert lystmäte. Idag gick jag från Putney till Hammersmith och åkte sen Underground till centrala London. Allt som allt tog det 6,5 h så jag är rätt slut nu, men filmklubben har visning i Duchesne så jag kanske drar dit i alla fall.

Hursomhelst. Orsaken till denna extravaganta tur var shopping. Tyvärr så höll Lonely Planet på att inventera så det bidde inget där...



This way, or that way...?

Jag!

Jag gick förbi Hammersmith Fulham (?) stadion. De måtte vara väldigt smala, Engelsmännen...





Ja. Så här bra går det när jag fotar mig själv.

Eller så får jag en creepy stirrblick, men bron i bakgrunden är fin i alla fall

Det var ju faktiskt sol för en gång skull!

Jag köpte en jättefin kalender med motiv från gamla filmposters! Och detta för ynka 5£.

OBS mina kära Lindy-vänner: "Singin in the Rain", "Shake, Rattle and Roll", och framförallt "Swing Time"



Jelly Babies!

The essentials för en svensk/finsk medborgare. Tur att jag hittade den norska butiken TIGER. De säljer ju inte osthyvlar här





2 kommentarer: