fredag 15 mars 2013

Singin' in the Rain

Igår var en lååång dag. Började med att jag och Rachel for in till Trafalgar Square för att köa för dagsbiljetter till Macbeth. Vi var där en halvtimme innan och redan då var det en kö. De hade typ 10 biljetter, så vi fick inga... Så! Vi gick och köpte biljetter till Singin' in the Rain istället. Andra raden, långt till vänster - men ändå utmärkta platser i "the splash zone" - det här var ändå Singin in the rain. Den var så bra! Jag hade helt glömt den underbara humorn och de fantastiska dansnummren! Och man kunde se hur roligt skådespelarna hade det när de fick skvätta ner hela publiken. Tyvärr så gick min stol sönder (igen, Amanda och Yrla kommer ni ihåg tornerspelen?) men jag klarade mig ändå, men måste sitta väldigt stilla sista halvan av pjäsen....

2 kommentarer:

  1. Så det blev stående ovationer i slutet då? :) Hur kan en teaterstol gå sönder??

    SvaraRadera
  2. Den liksom lossnade på ena sidan... Så det blev stående ovationer i regnet ;)

    SvaraRadera