söndag 3 mars 2013

Afternoon Tea

Bop var en väldigt intressant upplevelse, men vi hade väldigt kul, så vi ska dit på fredag igen. Gangster Tema. Men nu är Yrla här! Igår gick vi till Victoria & Albert museum och sen Portobello road och vandrade runt i stan tills kl 6.30 då vi mötte Rachel och gänget och åt indiskt, sen gick vi vidare till Chinatown och köpte bakelser. Det var jättekul, men vi var rätt trötta - en hel dag med bara 4 timmars sömn funkar inte riktigt för mig. Så idag har vi tagit det lugnt, pluggat lite, promenerat i Richmond park, druckit afternoon tea... Vissa dagar tar man det bara lugnt, och om det blir som planerat nästa vecka så kommer jag inte att vara hemma en enda kväll tills näst nästa onsdag...

Det är lite smickrande när de börjar fråga varför jag inte dök upp på dansen i torsdags, och läraren kom till och med ihåg mig, så något slags intryck har jag gjort i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar