onsdag 27 mars 2013

All roads lead to Barnes

Kompis abstinens! Nu när jag har varit ute fyra dagar i rad så känns det så fasligt ensligt att sitta hemma och plugga... Men det behöver man ju göra (speciellt om man har 3 uppsatser att skriva), men nu åker alla iväg över påsk och det känns helt ärligt lite konstigt att inte vara hemma och äta målade ägg, memma och mammas hembakta bröd. Min klon får väl göra det åt mig istället...

Det känns så final på något sätt nu. Jag vet att det bara är påsklov, men snart börjar mina kompisar här åka hem och jag vill inte vara kvar här själv... Jag kanske kommer hem lite tidigare om jag får tråkigt. Skönt att man kan boka en biljett hem typ dagen innan om det skulle behövas - jag saknar ju er där hemma ! Bilder från Herräng, FB meddelanden från kompisar som man inte har hört av på ett tag, födelsedagar... Mn jag är ju bara här en gång så jag ska göra det bästa av det i alla fall! Jag tröstade mig med en ny profil bild och två lovade Skype samtal.

Här är i alla fall lite bilder från de senaste dagarna:
Jag hittade en fin bro att gå över. Men den andra sidan var lite läskig så jag gick tillbaka.

Alla vägar leder till Barnes. De har ett "Barnes trail" som går runt hela området. Har räddat mig ett antal gånger när jag har gått vilse....

Tadaa! På väg till Savoy Ball

Vodka Martini, man måste ju prova när man är i London. Den var för övrigt väldigt god.

Yay, mitt Social Programme gäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar