söndag 14 april 2013

Jacob

Jacob är här och hälsar på så vi driver omkring i London som de fattiga studenter vi är och roar oss! Han kom it i torsdags, perfekt tajming för då hann jag dansa i Hammersmith innan jag hämtade upp honom på Victoria. Han bor på det sötaste lilla B&B i Barnes - perfekt promenadavstånd till mig.

I fredags firade vi min och Erikas födelsedag med att mixa Doctor Who inspirerade drinkar och sen dra ut på en klubb. Vi var inte så många, Jag, Rachel, Erika, Erikas kompis, Jacob och David men vi hade rätt kul i alla fall! Vi gick till en klubb som jag inte har varit till förut som faktiskt hade riktigt bra dansmusik.

Sen promenerade jag och Jacob runt som vi har en tendens att göra och hittade Daleks på Londons gator.




 Idag blir det Tate och central London, för det är faktiskt sol för en gångs skull.

2 kommentarer:

  1. Ännu ett fantastiskt foto taget av Sissel! ;)

    SvaraRadera
  2. Haha Jacob ser ut som Harkness och sissel som Rose (om Rose hade haft rött hår, men kläderna och pose stämmer)

    SvaraRadera