tisdag 21 maj 2013

Biking

Igår gick jag och Irene och hyrde cyklar på uni. Det är helt gratis, men cyklarna är sk*t tyvärr -punka på typ hälften etc. Men vi sållade ut två stycken och drog iväg till Chelsea Bridge. Det är jätteläskigt att cykla i London trafik, men till slut så lyckades vi ta oss ner till Themsen utan att bli påkörda. Där var det vi som var de farliga. Det var hemskt trevligt i alla fall, men jag är som en gammal tant så jag har sträckt mig i höften, lagom tills jag ska iväg till Brighton idag...

Köpte en fin blå Uni tröja också! Kommer vara snyggast på SU.

Och pratade med Jacob. Nu vill jag åka hem snart - det känns som att jag missar så mcyekt hemma. Men det är ändå ingen idé att åka än - alla andra har plugg kvar medan jag kommer vara helt ledig och pankt. Här är jag i alla fall "utomlands" och kan passa på att hänga med mina kompisar här innan jag åker - men snart åker de också och vad blir kvar då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar