lördag 28 december 2013

Ponies!

Idag fick jag mycket gjort: pluggade i tre timmar och är i princip klar, red ut med Moses + Emelie och Luna, fika med Sara och Kent, middag hos farmor och farfar + farbror Mats och mina kusiner. Daniel var där, min kusin som numera bor i London och det var roligt att se honom igen! Fick mig dock att sakna London ännu mer... Måste köpa mina biljetter snart! Sen iväg till stallet igen och sen dök Stockholms kusinerna upp = fullt upp idag...

Jag försökte passa på att ta lite bilder, men jag är ingen fantastisk fotografi så vill ni se en bildblogg så får ni nog se er om nån annanstans... Men här är de som blev någorlunda skarpa i alla fall, jag lyckades ta med mig kameran till stallet idag, men hade lite för mycket annat för mig för att låta kameran fokusera tillräckligt:

Pappa höll på med nåt projekt utanför stallet

Hästarna var lite vilda i hagen idag, sprang runt och busade - man kan i alla fall se att de galopperar runt i full fart på den här bilden. Hoppas jag...

Två nyfikna hästar, Glory och Moses. Luna gömmer sig bakom ett träd.

Luna och Moses

Jag försökte fotografera från hästryggen, men det var lite farligt och lite svårt när hästarna var så fåniga så det blev bara den här bilden....




Kvällsfodring!


Jättetråkigt väder, men vi klarade oss undan det när vi red i alla fall. Jag åkte ju hem med förhoppningen att jag skulle få se stjärnbeströdda himlar varje kväll, men hittills har det bara varit molnigt och beckmörkt. Jag och Emelie försökte gå från stallet utan ficklampor en kväll, men det var så mörkt att vi höll på att gå ner i diket...

Lille Gunnar! Söt som alltid.

1 kommentar: